Marketing digital, relații publice, dezvoltare organizațională, jurnalism – acestea sunt domeniile în care am lucrat și prin prisma cărora am acumulat peste 20 de ani de experiență. Sunt adepta educației continue și consider că nu doar mușchii trebuie antrenați, ci și mintea, dacă dorim să ne menținem și să creștem nivelul de performanță.
Am activat de-a lungul timpului atât în firme mici, companii medii, cât și în mediul multinațional. În aceste entități economice m-am dezvoltat atât pe plan profesional, cât și la nivel de profesionist. Am învâțat despre marketing online, performance marketing, social media, copywriting, psihologie, comunicare, resurse umane. Am început în a lucra în presă, iar mai apoi ca specialist în relații publice. După presă am petrecut următorii aproximativ 11 ani într-o multinațională. Avantajul enorm al unei corporații este că are multe resurse și am avut oportunitatea să învăț în continuare: proiect management, LEAN Six Sigma, finance, dar și cursuri de soft skills, cum ar fi time magament. În perioada următoare am derulat proiecte de promovare în online, prin diverse instrumente specifice acestui domeniu: performance marketing, optimizare seo, direct mailing, content marketing, social media management cu ajutorul echipei și a agențiilor specializate.
Marketingul online este aproape de stilul meu profesional: stabilești o direcție de acțiune, implementezi, iar în funcție de rezultate testezi și retestezi diverse variante pentru a îmbunătății cifrele. Este un domeniu dinamic, în continuă schimbare care necesită cunoștințe solide de analiză, testare, insights despre comportamentul utilizatorilor, piață, trenduri, aspecte sezoniere